کد فروش فیلم های سینمایی

کد فروش فیلم های سینمایی

امروزه شمار وبلاگهای سینمایی به سرعت درحال افزایش است و گاه میتوان وبلاگهایی دید که در برخی زمینه ها حتی از بسیاری سایتها پیشی گرفته و روزانه پذیرای هزاران بازدیدکننده هستند. معمولا بازدیدکنندگان در این وبلاگها به دنبال  اخبار سینما و روند ساخت فیلمها، اسامی جدیدترین فیلم های روی پرده،عکس ها ، بیوگرافی و جدیدترین خبرها از هنرمندان مورد علاقه ی خود هستند.
یکی از نکات قابل توجه درباره ی وبلاگ نویسی این است که برای موفقیت وبلاگ باید زنده به نظر برسد یعنی کاربر احساس کند که با یک منبع به روز که همواره مطالبش تازه میشوند روبه رو است نه وبلاگی که نویسنده اش آنرا رها کرده و گاهی بر حسب اتفاق به آن سر میزند حال آنکه ممکن است وبلاگنویسی نتواند یک مدت به وبلاگ سرکشی کند و یا آنرا آپ دیت نماید
بر این اساس و به درخواست یکی از دوستان تصمیم به ارایه ی کدی گرفتم که توسط آن بتوانید جدولی به وبلاگ خود بیافزایید که نام فیلمهای در حال اکران و میزان فروش آنها در مدت اکران (به هفته) را به نمایش در آورد زیرا بنا به اظهارات عزیزان این اطلاعات مورد درخواست بسیاری از کاربران وبلاگهای سینمایی میباشد.
نکته ی قابل توجه در رابطه با این کد این است که هر هفته به طور خودکار بروزرسانی(آپدیت) خواهد شود و دیگر نیازی نخواهد بود که شما به طور مداوم به بخش کدهای وبلاگ خود سر بزنید و آنرا ویرایش کنید.
امیدوارم که این کد بتواند خدمتی هرچند کوچک به شما گرامیان باشد.
کد را می توانید در بخش ویرایش کدهای قالب و یا اگر در سیستم وبلاگنویسیتان(مثلا بلاگفا) جایی مخصوص مانند کدهای اختصاصی کاربر پیشبینی شده وارد نمایید. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد